پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3343
-
الف
+

«نیم» و «زمانی دیگر» در جشنواره رین‌دنس انگلستان

دو فیلم‌ «نیم»، به کارگردانی و تهیه کنندگی بهمن کامیار، و «زمانی دیگر»، به کارگردانی و تهیه کندگی ناهید حسن‌زاده، در جشنواره رین‌دنس به نمایش درخواهند آمد

دو فیلم‌ «نیم»، به کارگردانی و تهیه کنندگی بهمن کامیار، و «زمانی دیگر»، به کارگردانی و تهیه کندگی ناهید حسن‌زاده، در بیست و چهارمین جشنواره رین‌دنس (Raindance Film Festival) انگلستان به نمایش درخواهند آمد.

فیلم «نیم» روایتگر داستان دختر جوانی به نام "آذر" با بازی هستی مهدوی‌فر را روایت می کند که در جریان قتل مادرش درگیر ماجراهایی می شود.

 «زمانی دیگر» نیز اولین ساخته بلند حسن زاده محسوب می شود که به تازگی مراحل فنی آن به پایان رسیده و پروانه نمایش دریافت کرده است. این فیلم قصه مردمانی را روایت می‌کند که در شرایط دشوار و ناخواسته ای گرفتار شده و در جستجوی رهایی هستند. مجید پتکی، یاسمن نصرتی و شقایق کمندی در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند.

گفتنی است مدیریت پخش بین المللی این دو فیلم با مرجان علیزاده ، مدیر خانه فیلم‌های هنری ایران است.

جشنواره «رین‌دنس» انگلستان مهمترین فستیوال فیلم انگلستان و بزرگترین جشنواره فیلم های مستقل و هنری اروپا است. تمامی فیلم های بلند و کوتاه شرکت کننده در آن قابلیت شرکت در جایزه «بفتا» را دارند. بیست و چهارمین دوره‌ی این جشنواره از تاریخ ۲۱ سپتامبر تا ۲ اکتبر (۳۱ شهریور تا ۱۱ مهر) برگزار خواهد شد. از میهمانان این دوره جشنواره می توان به کریستوفر نولان و کن لوچ اشاره کرد.

ب س / ح ی

نظر شما
ارسال نظر